beter ietsje later dan nooit - Reisverslag uit Quito, Ecuador van larice brik - WaarBenJij.nu beter ietsje later dan nooit - Reisverslag uit Quito, Ecuador van larice brik - WaarBenJij.nu

beter ietsje later dan nooit

Blijf op de hoogte en volg larice

23 Oktober 2014 | Ecuador, Quito

ik weet dat ik alweer een hele tijd niks heb geschreven, dus hier komt weer een nieuw verslag. ik heb mijn eerste officiele rotary bijeenkomst gehad met de rest van de club waar ik in zit, het was niet speciaal voor ons maar wel belangrijk en heel officieel. Ik heb met mijn nichtje van 5 een kilometer hardgelopen voor een familie loop wat inhield dat een jong iemand samen met een ouder iemand een kilometer hardloopt. Vicky, nicolas en ik zijn naar een benefiet avond geweest van een ziekenhuis voor kinderen die kanker hebben en die eigenlijk geen kans meer hebben op genezing, daar hebben Vicky en ik allebei een ballon met een zelfgeschreven tekst eraan los gelaten en een kaarsje gebrand, Vicky voor haar moeder en ik voor papa. De volgende dag had ik een feestje wat niet echt een feestje bleek te zijn maar het was wel gezellig dus daar gaat het dan maar om denk ik. Die zondag erna hebben we de verjaardag van Jacobo gevierd, in de tuin van Alberto zijn ouders met taart en alle vrienden en familie. Ik ben ook weer op kamp geweest en dit keer was het naar Manabi, wat nog verder rijden was dan Monpiche. We gingen dit keer met alle exchange students van Ecuador en niet alleen de helft. We vertrokken woensdag om kwart over 7 en gingen zondags weer terug. We zaten dit keer helaas niet in een 5 sterren resort maar gewoon in een hotel, bij aankomst kreeg iedereen een kleur bandje, ik kreeg geel maar je kon ook blaauw, groen of oranje krijgen, dit bleek voor de olimpiada te zijn die we die week hadden. We waren dit keer dus met een hele grote groep maar wel echt een leuke groep! We zijn die donderdag naar 2 eilandjes gegaan waar geen mensen wonen en alleen maar natuur is, daar hebben we een rondleiding gehad en het was echt heel mooi daar. We hadden vrijdag de olimpiada waarmee geel de kajak race won en in de finale stond van het volleybal, die finale is alleen nooit gespeeld en blauw won met voetbal en stond ook in de finale van volleybal, aan het eind van de middag hebben we over de langste brug van Ecuador gelopen. De zaterdag zijn we naar Porto Viejo gegaan en hebben we meegelopen in een parade met elk land had zijn vlag. daarna zijn we naar een ander plaatsje gegaan waar de eerste trein was en hebben we een museum bezocht, ook hebben we gezien hoe de typische ecuadoriaanse hoeden worden gemaakt want die werden daar gemaakt. We hadden ook nog een talenten show, maar ik was alleen zonder talent van Nederland en het meisje van Finland was ook alleen zonder talent van Finland dus toen hebben samen maar gewoon even een klein competitie gehouden, en er waren wel hele goeie talenten zoals de jonge van Japan deed een traditionele Japanse dans en het meisje van Maleisie deed ook een traditionele dans. Wat alleen jammer was waren de tijden in de ochtend elke dag rond half 8 aan het ontbijt en zaterdags zelfs om half 7. De week dat ik in Manabi was, was er op school toets week gelukkig hoefden maia megan en ik dat niet te maken dus hebben we die dinsdag bij de kleine kindjes geholpen, en dan bedoel ik ook echt klein want ze gaan naar mijn school al als ze 3 zijn maar die zitten in een ander stuk niet bij de gewone lokalen. De afgelopen 2 of 3 weken zijn we aan het oefenen voor een dans want deze zaterdag gaan we met alle meisjes van de 6de de dans opvoeren voor de hele school met ouders erbij, elk klas moet een dans doen jongens en meisjes. Ik zou het even niet meer weten wat ik nog meer moet vertellen dus laat ik het hier maar bij. Ik zal proberen om vaker even iets te schrijven!!
En ik zal ook even foto's plaatsen

Dikke kus

  • 24 Oktober 2014 - 10:25

    Nathalie:

    Wat een belevenissen weer. Mooi om te lezen. Happy birthday to you. Xxx van ons allemaal

  • 24 Oktober 2014 - 10:55

    Trijntje:

    Hallo Larice, fijn dat het daar zo leuk is.
    Wil je even van Harte Feliciteren met je verjaardag, 18 jaar alweer.
    Geniet van je verjaardag en succes met alles

    dikke kus en knuffel van Mij

  • 24 Oktober 2014 - 14:40

    Frans:

    Wat weer leuke belevenissen. Van harte gefeliciteerd.

  • 24 Oktober 2014 - 15:02

    Mirjam:

    Mooi om te lezen Larice!!! En wauw wat beleef je veel!! Natuurlijk van harte met je verjaardag!! Fijne dag daar!! Liefs Mirjam xxx

  • 24 Oktober 2014 - 17:44

    Johan En Herms:

    Lieve larice,
    Wat schrijf je mooie stukjes! Zo te lezen maak je daar behoorlijk wat mee. Geweldig hoor! We lezen je verhalen trouw, we kijken alweer uit naar het volgende bericht.
    We wensen je daar nog heel veel plezier en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag! Xxx
    Groetjes Johan, Herma, Francien & Jan

  • 24 Oktober 2014 - 19:15

    Jacolien :

    Hallo Larice, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 18 jaar!
    Een gezellige dag gewenst. Geniet maar flink van alles wat je daar mee maakt.
    Groetjes en liefs van ons allemaal.

  • 25 Oktober 2014 - 10:21

    Jacqueline:

    Hi Larice, klinkt allemaal goed. Zo horen is het daar fantastisch. Van harte gefeliciteerd met je 18 jaar. Geniet ervan.
    Liefs Jacqueline

  • 25 Oktober 2014 - 19:18

    Klaas En Wilma:

    Hoi Larice,
    Wel een dag te laat (maar dat past wel bij jou toch, haha) maar alsnog van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag!
    Groetjes van ons allen.

  • 27 Oktober 2014 - 09:24

    Aad+Coby:

    Lieve Larice,
    Van harte GEFELICITEERD met je 18e verjaardag, natuurlijk te laat maar....beter laat dan nooit!!
    Fantastisch wat je allemaal meemaakt, werd er aan je 18e verjaardag nog extra aandacht besteed???
    Veel plezier met alles!!
    Lieve groetjes, Aad+Coby.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

larice

Op deze site hou ik al mijn gebeurtenissen bij van wat ik meemaak in Ecuador. Zodat iedereen er toch een beetje bij is!

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 7008

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 30 November -0001

rotary youth exchange 2014/2015 Ecuador

Landen bezocht: